19. apríla 2015

Výpredaj v najlacnejšom kníhkupectve! :)

Pred pár dňami som bola s mamkou u doktorky a kým sme mali čas na vyšetrenie, tak sme sa išli poobzerať po meste. Samozrejme..."nenápadne" som mamku odviedla do najlacnejšieho kníhkupectva, čo poznám. (hlavne nenápadne :D ). Boli sme tam presne hodinu a to len preto, lebo som sa už nemohla pozerať na znudený pohľad mojej mamči. :D Preto som ju ale presvedčila, aby mi kúpila pár kníh, keďže moje peňažné zásoby majú práve anorexiu. "Mami, prosííím." "Keby si videla, koľko stoja na internete!" "Ja ti to vrátim, sľubujem." :D :D
Po asi piatej vete to mamka nevydržala a predsa mi ich kúpila, aby odo mňa mala pokoj.


A tu sú všetky moje lásky spolu. Akadémiu temna som chcela čítať už asi dva roky. Kamarátka v kúpeľoch mi o nej hovorila, ale ja som na knihy doteraz ani nepomyslela. Keď som ich videla v zľave za 1,50eur, tak som neváhala a kúpila som si ich. Čo sa týka Záblesku, ten som chcela čítať už strašne dlho, ale stále sa objavila nejaká kniha, ktorú som si objednala, alebo kúpila radšej. Teraz to idem zmeniť.

Čo vy? Čítali ste nejakú z týchto kníh? Poznáte aj vy nejaké lacné kníhkupectvo, ktoré milujete? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!