3. júla 2017

Mesačná chvastačka: jún 2017

Ahojte!
Znovu sa hlásim s Mesačnou chvastačkou. Rozmýšľala som, čo vám na začiatok budem písať o minulom mesiaci, ale priznám sa, že za mesiac som nespravila nič. Užívam si, že konečne môžem spávať minimálne do desiatej, môžem dopozerať kopu seriálov, ktoré som za školský rok zanedbávala a tiež si nájdem čas aj na čítanie. Jediná zaujímavosť na tomto mesiaci je, že som oficiálne od 10.6. začala chudnúť. Áno, áno... zdá sa, že to píšu všetci a vydržia tak dva dni, ale ja sa toho naozaj držím a snažím sa všetko dodržiavať. Teda...nie je to ani tak diéta, ale skôr úprava stravy, viac zeleniny a cvičenie. Cítim sa skutočne lepšie a teším sa, ako sa budem cítiť na konci programu.
Ale späť ku knihám.

V júni som spravila trochu stopku v kupovaní kníh a preto sa u mňa objavili len 3 knihy. V knižnici mám ešte kopu nedočítaných kníh, ale to však neznamená, že som si aspoň jednu-dve nemohla dopriať. Ako sa hovorí, nepúšťajte knihomoľa do kníhkupectva, lebo odtiaľ nevyjde s prázdnymi rukami. Presne tak to bolo aj pri kúpe Rockového tanga. Na účte som mala posledné eurá, ale keď som knihu uvidela, tak som si spomenula, ako ma anotácia strašne zaujala a proste som ju musela mať. Strašne sa na ňu teším.
Červenú kráľovnú som nemala v pláne čítať a ani si ju zaobstarať. Naskytla sa však príležitosť na výmenu a keď som knihu uvidela v ponuke, prečítala som si anotáciu, pár recenzií, povedala som si, že jej dám šancu. Som na ňu zvedavá.
Ako posledná kniha sa tento mesiac u mňa objavila kniha Víš, že tě miluju?, ktorú som dostala od Albatros-u. Mala som z nej všelijaké pocity, ktoré som podrobne rozpísala v recenzii TU.

4 komentáre:

  1. Rockové tango za tie peniaze rozhodne stojí!! :) Úžasný príbeh, uži si čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné nové kousky :) Na Rudou královnu a Víš, že tě miluju, se chystám :) A vážně mě teď zaujala kniha Rockové tango :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!