13. januára 2017

Kúzelná knihovnička #1

Konečne som sa odhodlala k tomu, aby som na môj blog po 2. rokoch pridala aj túto rubriku. Priznám sa, že som sa doteraz hanbila moje knihy fotiť. Prečo? Vždy som ich mala na rôznych poličkách, vlastnú knihovňu som nemala. Tiež som ich mala veľmi málo, lebo som vždy predala všetky knihy, ktoré sa mi nepáčili a nezaujali ma. 
Minulý rok sme ale prerábali dom a tiež moju izbu. Preto som si našporila a kúpila som si KONEČNE nádhernú knihovňu a prestala som predávať knihy (predávam len tie, ktoré sa mi vôbec nepáčili).

Viem, viem...zatiaľ tam veľa kníh nemám, ale pomaly ju budem zapĺňať. Okrem kníh tam mám...samozrejme...plyšákov, kabelku do školy, záložky, oznamká a SOVY! Milujem sovičky, takže sa nezľaknite, že budú skoro na každej fotke :D
PS: NEHĽADAJTE krásne a rozumné usporiadania kníh! Mne usporiadanie veľmi nejde. :D 

Prvá polička patrí sériám Fifty Shades, V ringu (ktorú milujem!! Mám len tieto, pretože Remyho som si zamilovala) a Stretnutie

Na tejto poličke sú série, ktoré MILUJEM. Crossfire je geniálna (aj keď posledný diel bol slabší), knihy od Jennifer Probst, ktoré miluje asi každý romantik (prvý diel mi chýba, objednala som si ho, ale poznáte našu poštu -_-) a nakoniec Quantum.
Polička venovaná tieňolovcom.💓 Druhý diel série ako keby sa v kníhkupectvách zľahol pod zem, preto som to musela riešiť novým výtlačkom. Simona Lewisa , ktorý by mal vyjsť v týchto mesiacoch vymením za Kódex, ktorý mi nejako nesadol. + prsteň a náhrdelník s runami. 💓
Skvelé série Pekelné stroje, Zvudné zlo, Trylovia (celá séria kúpená za 9€) a Korene hriechu, ktoré sú jednou z najlepších kníh aké som za posledné roky čítala. 💓
Na začiatok trochu fantasy v podobe Padlých anjelov a potom samá romantika. Aj keď Samanthu milujem a čítala som všetky jej preložené knihy, doma mám len Scotland Street a Hrdinu. Určite si sériu dokúpim. Ďalej tu mám sériu Láska bez scénáře a knihy od mojej milovanej Jamie. 
Totálny mix kníh. Séria Pekelní sousedé, kniha Odvrhnutá (SKVELÁ!!), Šprtka (čakám na ďalší diel), Nádych, Prvá láska, Klamári, Ak ostaneš (áno, mne sa tá kniha páči!), Kúzlo osudu, Navždy a věčně, Danteho holka a séria Off-Campus.
Na tejto poličke sa nachádzajú samé skvelé knihy. Iskra v popole, tri neuveriteľne skvelé knihy Nedaj sa!, Dám ti aj slnko, Aristoteles a Dante..., ktoré MILUJEM. Potom skvelú Nebezpečnú lásku, mega skvelú sériu Stage Dive, knihy od Mii Sheridan- Leo a Stingeruv pád, mini knižtičku ale skvelý príbeh Radek a...MOJU PRVÚ kúpenú knihu- Môj nevlastný brat, ktorú si nechávam ako pamiatku. :D
Posledná polička nie je úplne plná a nemám ju ani nejako zorganizovanú. Dokonalý pár som dostala ako darček, takže nemám ostatné časti. Sériu Strieborná kniha snov práve čítam a mám v pláne si objednať 3. diel. Kniha Selekcia je tu sama, ostatné časti nemám a vôbec netuším či si ich dokúpim. More klidu a Ugly Love som nejak chcela nechať pri sebe, tak sa ocitli v tejto poličke. :D Nakoniec zostala Insomnia a čítačka kníh, ktorú som nemala zapnutú už asi rok. Hups...

5 komentárov:

  1. Krásná knihovna :) že je v ní volné místo, to nevadí, aspoň se vejdou i další knihy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš opravdu nádhernou knihovnu, a tak hezky srovnanou! V té mé je teď bordel, protože přestavujeme pokoj - musíme ho vyštukovat a znovu namalovat - takže většina mých knih je schovaná v sedačce. :D Kruci, ať už ten pokoj mám hotový, jsem zvědavá, jak to pak bude celkově vypadat! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš krásnou knihovnu :) Posedlosti sovičkami naprosto chápu, taky je miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!