2. januára 2017

Jennifer Probstová: Hľadanie prísľubu večnosti

Počet strán: 392 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2016
Séria: Hľadanie #4

Anotácia:
Arilyn Meadowsová celé roky pomáha druhým zbaviť sa svojich emočných problémov, no teraz aj jej nečakane dochádza dych. Popri poradenskej práci v zoznamovacej agentúre Kinnections vo Verily, kde radí osamelým dušiam, ako si nájsť ideálneho partnera, vyučuje jogu, pomáha vo zvieracom útulku, vedie intenzívny kurz zvládania hnevu a pomáha milovanému dedovi. Na hľadanie dokonalého muža jej nezostáva čas. Vlastne na to ani nemá chuť. Po tom, ako prichytila svojho dlhoročného partnera a učiteľa jogy v kompromitujúco nejogovej pozícii s jeho žiačkou, sa rozhodla, že svoj čas radšej venuje opatere priateľkinho psa a nebude riskovať, že jej znovu nejaký podliak zlomí srdce. Preto keď do jej kurzu zavíta policajný dôstojník Stone Petty – arogantný mačo s drzým úškrnom, ktorého tam poslal šéf, aby si trochu schladil hlavu –, Arilyn sa zaprisahá, že jeho zvádzanie a dvojzmyselné narážky bude ignorovať. No iskru, ktorá medzi nimi vzplanula, už nič neuhasí a požiar sa šíri tempom, ktoré prekračuje všetky rýchlostné limity.
Ako som sa ku knihe dostala?: Ako som sa ku knihe dostala? Jednoducho! Túto sériu MILUJEM!! Mám od autorky všetky knihy z tejto série. Keď som dostala možnosť zrecenzovať ďalší- štvrtý diel tejto geniálnej série, neváhala som.


Čo na knihu hovorím?: V tomto zimnom období mám chuť na romantiku, preto som posledné týždne čítala len romantické knihy. Hľadanie prísľubu večnosti je ten typ knihy, ktorý vám romantiku 100% zaručí. Autorku Jennifer každý romantický čitateľ musí milovať. Jej štýl písania mi už od jej prvej knihy sadol a vedela som, že ďalší diel série Hľadanie sa mi bude určite páčiť.

Kniha rozpráva príbeh o Arilyn Meadowsovej, ďalšej spolumajiteľke úspešnej zoznamovacej agentúry. S Arilyn sme sa mohli zoznámiť už v predchádzajúcich knihách. Po bolestivom rozchode so svojim 5-ročným priateľom, ktorého nachytala s inou sa úplne ponorí do práce. Vyučuje jogu, vypomáha vo zvieracom útulku a vedie intenzívny kurz zvládania hnevu. Práve na kurze sa stretáva s policajným dôstojníkom Stone Pettym. Arilyn v ich minulom stretnutí zistila, že Stone je arogantný mačo, ktorý sa len tak ľahko nedá skrotiť. City sa však oklamať nedajú a príťažlivosť sa nedá skrotiť.

Tento diel série sa mi páčil z viacerých dôvodov. Ako prvý dôvod sú charaktery hlavných postáv. Jennifer je autorka, ktorá vždy napíše skvelé postavy, ktoré milujem. Arilyn a Stoneho som si zamilovala. Viac o nich poviem nižšie. Ďalší dôvod je práca Stoneho. MILUJEM policajných hrdinov. Ani sa nepýtajte prečo, lebo netuším. :D Stále ich obdivujem...samozrejme, ak sú dobre napísaný.
Veľmi podstatný dôvod prečo milujem túto sériu je, že Jennifer do nej zakomponovala psy. Milujem psy a mačky, preto má odo mňa táto série ďalšie veľké plus. V tomto diely sa riešil osud malej čivavy a ja som prežívala všetko, čo prežívala aj ona.

Arilyn som si už od začiatku knihy obľúbila. Síce nie som vegetariánka, necvičím jogu a nestarám sa
tak o svoje telo, ale keď som o nej čítala, nemohla som si pomôcť...jej štýl života sa mi zapáčil. Sama som sa dnes pristihla, ako si hľadám cviky jogy a keď som otvorila chladničku, tak som nemala chuť na šunku. :D Jennifer proste napísala skvelú hlavnú hrdinku. Bola silná, pracovitá, nenechala sa vyviesť z miery, stála si za svojim a pomáhala zvieratám. Vytkla by som jej len to, prečo sa s tým jej "joginom" nerozišla už skôr.
Stone sa mi páčil už kvôli jeho povolaniu. Ako som vyššie spomínala, kvôli nejakej neznámej sile ma priťahujú policajný hrdinovia v knihách. Ďalším dôvodom bolo jeho drzé, arogantné mačo správanie, ktoré som si hneď zamilovala. Vždy ma v každej novej kapitole prekvapil niečím novým. Buď jeho správaním, konaním alebo tajomstvom.
Keď už som pri hlavných hrdinoch, nedá mi to a nemôžem zabudnúť na Pinky! Podľa mňa je tiež hlavnou hrdinkou...skutočne silnou hrdinku tejto knihy.  Bez nej by podľa mňa kniha nebola tak skvelá. Strašne sa mi páčil jej vzájomný vzťah s poručíkom Pettym. To, ako si postupne každého získala ma vždy dojalo.

Hľadanie prísľubu večnosti ma opäť nesklamala. Mala v sebe presne to, čo som očakávala a aj teraz ma Jennifer presvedčila o tom, aká je skvelá romantická spisovateľka. Dúfam, že ešte budem mať možnosť si od nej nejakú sériu prečítať. Tejto knihe nemôžem dať nič iné ako 5 sovičiek a knihu odporučiť každej romantickej duši.

MOJE HODNOTENIE:

MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!