28. augusta 2017

Čo si myslím o ...? 3 MINIrecenzie #1 |Frajer na záskok, Rockové tango, Falešný polibek

O tejto rubrike som rozmýšľala celý júl. Možno ste si všimli, že pomaly recenzujem len knihy, ktoré mám ako recenzný výtlačok a mňa samú to štve. Knihy, na ktoré recenziu nečítam len zhodnotím v mojej hlave a aj keď sa mi strašne páčia, nenapíšem kvôli mojej lenivosti (alebo málo času) na ne recenziu. Preto som prišla s rubrikou Čo si myslím o ...? 3 MINIrecenzie. Vždy, keď prečítam 3 knihy, ktoré mám v knižnici a nebudem na ne písať normálnu recenziu, zhodnotím v tejto rubrike. Bude sa jednať len o moje dojmy, charaktery postáv... Mini recenzie nebudú dlhšie ako pár viet. Dúfam, že si rubriku obľúbite.

Dnes prinášam MINIrecenzie na 3 knihy- Frajer na záskok, Rockové tango a Falešný polibek

Frajer na záskok
Knihu som prečítala niekedy v polovici júna. Táto kniha mi úplne sadla! Skvelá, oddychová romantika o mladých, ktorú som prečítala za jeden deň! Ak hľadáte tú správnu knihu na leto, určite po nej siahnite. Do štýlu autorky som sa zamilovala a nedovolila mi sa od knihy odtrhnúť. Páči sa mi, ako sa Gia počas knihy mení. Už to nie je to perfektné dievča, ktoré myslí len na svojich kamarátov a nevšíma si okolitý svet. Dospela a jej rozhodnutia sa zmenili k lepšiemu. Ďalším plus knihy je, že nesie pre mladých nejaké to posolstvo. Jediné čo mi na knihe vadilo boli "kamarátky" Gii. Išli mi neuveriteľne na nervy a trochu ma sklamal koniec. (Buď jej mali odpustiť, alebo ich mala oficiálne ona poslať do zadku. Prikláňam sa k druhej možnosti).
4,5/5

Rockové tango
Knihu som si kúpila už dávnejšie, ale keď som sa dozvedela, že idem na operáciu, tak som si ju zabalila do kufra, že si ju prečítam v nemocnici. Nakoniec som sa do nemocnice dostala až o mesiac neskôr a len včera som sa z nej vrátila. Na príbeh som sa tešila, pretože ma anotácia na knihu zaujala a takisto mala veľa pozitívnych recenzii.  Vlastne ani neviem ako príbeh ohodnotiť. Po romantickej stránke a nápade sa mi vo veľa veciach páči. Kniha mala však kopu scénok nad ktorými som krútila hlavou alebo vraštila čelo.
3/5

Falešný polibek
Na túto knihu som sa neskutočne tešila. Hneď ako som si prečítala anotáciu, tak som vedela, že sa mi bude kniha veľmi páčiť. Štýl písania mi sadol a kvôli spojeniu deja a charakteru postáv som sa od knihy nevedela odtrhnúť. Začiatok knihy ma zaujal a dokázal ma prinútiť knihu čítať ďalej. Priznávam, že v knihe sú časti, ktoré sú tam zbytočné a určite by v knihe nechýbali. Taktiež som skoro celú knihu myslela niečo úplne zle. Keď sa to prevalilo, tak som ostala sedieť s otvorenými ústami a dávala som si všetky veci, na ktoré som nedávala pozor, dokopy. Kniha sa skončila vážne napäto preto sa teším na ďalší diel.
4/5