17. februára 2017

Desať seriálových nocí #9: Dvaja neutopení stroskotanci

Ahojte! Pomaly sa tento skvelý projekt blíži ku konci a mne bude vážne chýbať. Milujem seriály a rada som vám o mojich favoritoch, obľúbených postavách alebo reprízach písala. Dnes prinášam predposledný článok, kde som si pripravila dva seriály, ktoré mali skončiť už dávno.

The Vampire Diaries
Nemusela som vôbec rozmýšľať nad prvý seriálom, ktorý sem napíšem. Ešte doteraz si spomínam, ako som si prepla na Markízu a uvidela som tam asi tretí diel prvej série. Hneď som sa do seriálu zamilovala a nakoniec som ho začala pozerať na nete. Mám za sebou všetky diely, ktoré doteraz vyšli. Milovala som ten seriál, ale už ho pozerám len kvôli tomu, aby som vedela ako to KONEČNE všetko skončí. Podľa mňa mal seriál skončiť pri 3. sérií, ktorá bola podľa mňa najlepšia. Seriál sa zbytočne naťahuje, postavy zomierajú, ale po troch častiach sa znovu uživia...atď. Týmto bohužiaľ stratil svoju kvalitu.
Pretty Little Liars
Taktiež seriál, ktorý do tejto kategórie určite patrí. Milovala som ho. Hanna, Caleb, Emily boli moje obľúbené postavy. Vždy som sa tešila na novú časť, ale asi v polovičke 4. série som si uvedomila, že polovičku tajomstiev som zabudla. Podľa mňa to bolo už strašne dopletené, kopa tajomstiev, už som netušila, kto je dobrý a kto zlý a to seriál pokračoval ďalšími sériami. Podľa mňa mal to všetko malo skončiť v momente, keď sa zistilo, kto je -A (alebo sa to ešte nezistilo? Vážne netuším..).

Už a čaká len posledná kategória

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!