5. januára 2017

Mesačná chvastačka: December 2016

Posledný mesiac v roku 2016 sa pred pár dňami skončil a ja prinášam Mesačnú chvastačku, v ktorej zrekapitulujem všetky knihy, ktoré sa v mojej knižnici ocitli. :) Samozrejme, že chodil Ježiško takže tých darovaných kníh bolo o niečo viac. :)

KÚPENÉ A VYMENENÉ KNIHY
Tentokrát som tieto dve kategórie dala spolu, pretože v každej sa mi ocitla len jedna kniha. Keďže pár dní pred Štedrým dňom som vôbec nemala čo čítať a už som chytala nervy, kúpila som si jedinú dobrú knihu (a ktorú som ešte nečítala), ktorú v našom Tescu mali. O Insomnii som čítala si dve dosť pozitívne recenzie, preto som jej dala šancu. Pre mňa bola taký zlatý stred. Dala sa čítať, ale nebola som z nej vyhúkaná. Prvú striebornú knihu snov som čítala straaašne dávno. Asi to bolo pár dní po tom, čo ju vydali. Posledné týždne som na ňu dosť myslela a keď ju v jednej skupine niekto ponúkal aj na výmenu, siahla som po nej. Bola ešte lepšia, ako si ju pamätám!! V týchto dňoch mi má prísť druhý diel, ktorý som si hneď musela objednať.

DAROVANÉ KNIHY
Keďže som v posledných dňoch lenivá (ešte viac, ako bývam), toto bude rýchlo rekapitulácia. :D
Iskru v popole som strašne dlho prehliadala, ale po jednej skvelej recenzii som ju proste musela mať. Strašne sa na ňu teším. Omyl mi pod stromček kúpia moja Knižná víla. <3 Znovu skvelá kniha od Elle, kde ma presvedčila, že je skutočne skvelá spisovateľka. Moje skvelé jedlo som tak strašne chcela a skákala som od radosti, keď som ju dostala.  Už som varila asi 5 receptov (nejdem písať, či sa podarili :D). Síce sa vyhýbam knihám, ktoré nie sú z 21. storočia, ale na Korene hriechu som bola strašne zvedavá. Práve ju čítam a neviem sa od nej odtrhnúť! Skvelá!! Rockový risk a Rockový polibek som chcela prečítať už dlhšie. Séria ma strašne zaujala, hlavne tieto dva diely. Boli skvelé a doobjednala som si ostatné diely, ktoré musím čo najskôr prečítať! Dokonalý pár som čítala straaaašne dávno a bola som prekvapená, keď som ho dostala. Aj keď ma k nemu veľmi neťahá dám mu šancu a ak ma zaujme, určite si kúpim celú sériu.


KNIHY NA RECENZIU
Pár dní pred Silvestrom mi prišla aj kniha na recenziu od Ikar-u. Na Hľadanie prísľubu večnosti som sa strašne tešila! Autorka znovu nesklamala a určite sa zaradila medzi moje najobľúbenejšie autorky. Recenziu nájdete TU.

BONUS
Z Aliexpressu sa mi konečne uráčili prísť viaceré veci. Medzi nimi aj prsteň a náhrdelník s runami, ktoré sú známe každému, kto čítal TMI alebo pozerá seriál Shadowhunters. Keď náhrdelník mamka videla, spýtala sa, čo znamenajú tie znaky. Hneď som jej ukázala obálku Kódexu tieňolovcov, kde sú runy vysvetlené. Povedala mi, že runu Ochrany by som si mala dať vytetovať, keďže mám zdravotné problémy. NIKDY SOM NA ŇU NEMOHLA BYŤ PYŠNEJŠIA!

VŠETKY KNIHY POKOPE
Mojich desať nových lások! <3

1 komentár:

  1. Parádní přírůstky :) Jiskra v popelu je vynikající a rockovou sérii od Kylie Scott právě začínám číst :) Hezké čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!