20. decembra 2016

TOP 7- Najlepšie knihy, ktoré som prečítala v roku 2016

Konečne!! Konečne pridávam niečo do tejto rubriky. Vážne som sem chcela už viac krát niečo pridať, ale nikdy som nemala nápad na to, v akom duchu sa článok bude niesť. Keďže ide koniec roka, povedala som si, že vám predstavím mojich TOP 7 kníh, ktoré som prečítala v roku 2016. :)

Ugly Love (Collen Hoover)
Vždy budem milovať originálny názov. <3 Táto kniha sa mi neuveriteľne páčila...ako všetky knihy od Collen. Znovu potvrdila, že je moja najobľúbenejšia autorka. Toto dielo sa jej vážne podarilo.
More klidu (Katja Millay)
Asi neznáma knižtička, ktorú som kúpila vo výpredaji za 3€! Taká perfektná kniha za 3€!!!! Najskôr som od nej veľa nečakala. Anotácia ma síce zaujala, ale...mali ju vo výpredaji, takže som nemala vysoké očakávania. Ale po prečítaní...ach. Odporúčam ju vážne každému. Silný príbeh, skvelé postavy. Priznávam sa, že pred pár dňami som si ju prečítala znovu.

Dám ti aj slnko (Jandy Nelson)
N. A. J. L. E. P. Š. I. A kniha, ktorú som tento rok čítala!!! Obchádzala som ju odkedy vyšla u nás. Nedala som na samé pozitívne recenzie. Keď však bola akcia, že ku knihe od Slovartu dostanem tašku, knihu som si objednala. Už som ju prečítala dvakrát a stále nemám dosť!! Geniálne dielo!!
Hrdina (Samantha Young)
O knihe som počula samé chváli už odkedy vyšla v anglickom jazyku. Skákala som od radosti, keď ju preložili aj do slovenčiny. Samozrejme, že som ju hneď musela mať. Ďalšia skvelá kniha od moje obľúbenej autorky. Asi si ju idem znovu prečítať.
Cnosť /Odvaha (M. S. Force)
Táto séria bola pre mňa neznáma. Keď som dostala zoznam kníh na recenziu a objavila sa tam Cnosť, prečítala som si anotáciu a MUSELA som ju mať. Viete, že som romantička a táto kniha bola pre mňa stvorená. Teším sa ako blcha na ďalší diel.
Nedaj sa! (Rainbow Rowell)
Odkedy som začala čítam, vážne som ani len netušila, že sa mi tak veľmi zapáčia knihy s gay tématikou. Tento rok začal seriál Shadowhunters, ja som si zamilovala pár Malec, preto som dala šancu aj knihám s touto tématikou. Nedaj sa! je geniálna kniha!! Skvelé postavy, skvelý dej!
Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru
Knihu som si zaobstarala len na tohtoročnej Bibliotéke. Znovu som knihu strašne dlho obchádzala, nevenovala som pozornosť pozitívnym recenziám. Bože, ani knihu nedokážem opísať!! Tak geniálne dielo, ktoré by si zaslúžilo sfilmovať. <3 Do tejto knihy som sa zamilovala.

Bolo vážne ťažké vybrať len 7 najlepších. Tento rok som prečítala kopu skvelých kúskov. A čo vy? Aké sú vaše najlepšie prečítané knihy roku 2016? :)

1 komentár:

  1. Čítala som tri z nich a všetky tri úplne milujem :3 A Ugly love a Moře klidu mám doma, na to sa teším. Respektíve Ugly love je samozrejme, moja priorita, keďže je to Colleen, ale na Moře klidu som sa v najbližšej dobe ešte nechystala, ale presvedčila si ma, že by som mala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!