26. augusta 2016

Tina Reber- Scénář lásky

Počet strán: 408 strán
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2014
Diel: #2

Anotácia:
On, populární herec, jdoucí z filmu do filmu, ona, majitelka hospůdky v malém městě, zklamaná láskou… Jednoho slunného odpoledne jim osud zkříží cestu a stane se, co nikdo nečeká. Začíná romance přímo hollywoodská, ale její hrdinové o kamery, obdiv a slávu nestojí. Ryan Christensen, obletovaná hvězda, a skromná Taryn Mitchellová ze Seaportu zjišťují, že vlastně chtějí od života totéž: klid, soukromí a pevný láskyplný vztah. A za ten je třeba bojovat, i když překážky číhají na každém rohu!
Je však pouto mezi Ryanem a Taryn dost pevné na to, aby přečkalo palcové titulky v bulváru, všudypřítomné objektivy fotoaparátů a žárlivé fanynky, které si usmyslely získat idol Hollywoodu pro sebe a ve svém odhodlání jsou ochotny jít doslova přes mrtvoly?
Ako som sa ku knihe dostala?: Ak sledujete môj blog, tak viete, že prvý diel tejto série- Láska bez scénáře ma strašne zaujal. Bola len otázka času, kým som si zaobstarala aj druhý diel a s chuťou som sa do neho pustila. Tak, ako prvý diel, ani tento nesklamal, aj keď mal pár negatív.


Čo na knihu hovorím?: Kým prvý diel mal vyše 600 strán, tento mal o tých 200 strán menej. Som za to aj rada, pretože tento diel bol síce dejovo rovnako dobrý, ale mne v ňom chýbala tá menšia dávka akcia, ktorá bola v prvom diely.


Anotácia knihy je skoro rovnaká ako pri prvom diely a nič také dôležité nám nehovorí. Preto som bola zvedavá o čom druhý diel bude. Tina si znovu zvolila oddychový štýl písania, ktorý nebol vôbec ťažký na čítanie. Po dočítaní knihy som si uvedomila, že autorka písala tak trochu dookola to isté - išli do nového mesta, zabývali sa, mali sex, bola premiéra filmu (autogramiáda, fotenie,...), niečo sa stalo a odišli do ďalšieho mesta. Pri každej otočenej strane som v duchu dúfala, že sa niečo stane- objavila sa tam znovu potvora Lauren, spolu s Kyleom, bolo tak kopa pojašených fanúšičiek, takže som čakala tak trochu akcie.

Čo sa týka postáv, táto séria je jedna z tých, ktorá má geniálne postavy. Ryana som si zamilovala už na začiatku a v tejto knihe sa moja láska len zväčšila. Kým v prvom diely som našla pár kapitol, kde sa mi jeho správanie nepáčilo, v tejto knihe bol proste geniálny. Taryn bola tiež fantastická a konečne sme mohli vidieť, ako sa ich vzťah posúval na vyššiu úroveň a ako Taryn zvláda svoj nový život po boku populárnej hviezdy. V tejto knihe sa objavila viac aj Taryna kamarátka Maria spolu s Ryanovým bodyguardom Mikeom. Skvelé vedľajšie postavy, ktorých príbeh sa v tejto knihe nádherne rozvinul.

Najviac z celej knihy som si však užila geniálny epilóg, na ktorý len tak ľahko nezabudnem. Bolo to strašne milé, napínavé a smiešne. Taktiež nezabudnem na jednu pasáž, kde si Taryn a Ryan písali na servítky "manželské sľuby". Síce to bude dlho prepisovať, ale musím sa s vami o ne podeliť.

,, Sľubujem, že sa nikdy nebudem preťahovať o toustovač."
,, Sľubujem, že ti nikdy neukradnem toustovač ani telku."
,, Sľubujem, že ti kúpil vlastnú televíziu, nech sa nikdy nemusíme hádač, čo pustíme."
,, Sľubujem, že ťa nikdy nepripravím o tvoje peniaze."
,, Sľubujem, že sa nikdy nebudem sťažovať na to, že utrácaš moje peniaze."
,, Sľubujem, že ti budem dobrou manželkou."
,, Sľubujem, že ti budem dobrým manželom."
,, Sľubujem, že každý deň začnem a skončím vyznaním lásky."
,, Sľubujem, že budem milovať iba teba až do posledného dychu."
,, Sľubujem, že ťa budem milovať navždy."
,, Sľubujem, že budem vždy robiť to, čo ti na očiach uvidím."
,, Sľubujem, že budem mať oči len pre teba."
,, Sľubujem, že ti to na tvoje narodeniny urobím pustou." 
,, Sľubujem, že až ma budeš chcieť, alebo nie, nikdy ťa nenechám spať na gauči.!

,, Sľubuješ, že som ňou preberieš, ak ťa niečo bude trápiť?"
,,Áno, a ty?"

,,Áno"
,, Sľubujem, že nájdu spôsob, ako ťa urobiť šťastným."


Vážne sa ťažko rozhodujem, ako nakoniec ohodnotiť knihu. Štýl písania, postavy a dej boli skvelé a nemám proti nim žiadne námietky. Podľa mňa je negatívom na tejto knihe dookola sa opakujúci dej. Možno to ostatným tak nepripadá, ale mne hej. Miestami som sa nudila, aj keď som si postavy aj dej užívala. Pár strán som možno preskočila a vôbec mi nič neuniklo. Keď si to premyslím a celú knihu zhodnotím, nakoniec jej dávam 3,5 sovičky. Nemôžem jej dať viac, keďže prvý diel sa mi páčil o trochu viac. ALE!! Túto sériu ODPORÚČAM a zaradila sa medzi moje obľúbené. :)

MOJE HODNOTENIE:

MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!