25. januára 2016

Mia Sheridan- Leo

Počet strán: 240 strán
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2015

Anotácia:
Evie a Leo spolu vyrůstali v pěstounské rodině a jen jejich přátelství jim pomáhalo přežít těžké období. Jejich pouto během let přerostlo v lásku a oba doufají, že až v osmnácti odejdou z domova, čeká je společná budoucnost.
Leo je však nečekaně adoptován a musí se přestěhovat na druhou stranu země. Společně si s Evie slíbí, že zůstanou v kontaktu a že se pro ni vrátí. Evie však o něm už nikdy neuslyší.
Uplynulo osm let. Evie má dobrou práci. Má přátele. Je spokojená. Pak se však objeví cizí muž a prohlašuje, že jej Leo poslal, aby na ni dohlédl. Evie je Jake sympatický a ani ona jemu není lhostejná. Může však tomuto přitažlivému cizinci důvěřovat? A říká jí o Leovi celou pravdu?


Túto tenkú knižtičku som objavila len náhodou na stránke kníhkupectva martinus. Všimla som si, že autorke vyšli aj iné zaujímavé knihy a preto som si na každú posvietila. Po prečítaní anotácie na túto knihu, som sa rozhodla, že jej dám šancu. Po prečítaní som sa rozhodla, že dám určite šancu každej knižke od tejto skvelej autorky!

Hneď na začiatku sa priznám, že knihu som prečítala za jeden večer. Je pravda, že kniha má málo stránok, ale dej knihy ma neuveriteľne zaujal a knihu som nevedela pustiť z rúk. V anotácií sa vlastne dozvieme všetko dôležité. Evie a Leo boli najlepší kamaráti, odkedy sa zoznámili v pestúnskej rodine. Pomáhali si a ich priateľstvo prerástlo až do lásky, ktorá však mala smutný koniec, keď Lea v 15 rokoch adoptovali. Sľúbili si, že budú v kontakte a keď bude Evie dospelá, Leo si pre ňu príde a odídu spolu. Leo sa však neozval. Ani o deň, o dva a ani o 8 rokov. Evie žije svoj ťažký život v dvoch prácach a každý deň na svojom chrbte cíti oči jej prenasledovateľa. Keď sa konečne odhodlá ho osloviť, vysvitne, že ho poslal Leo. Jej LEO. Dozvie sa, prečo sa Leo neozval a každý deň cíti silnejšie city ku jej nádhernému prenasledovateľovi.

Čo sa mi na knihe páčilo, boli pohľady do minulosti Evie. Môžeme byť svedkami, ako sa dostala do pestúnskej rodiny, ako sa prvý krát stretla s Leom, ako ju ochraňoval a ako sa spolu stretávali. Veľmi rada som čítala tieto stránky z knihy. Mia ma svojim štýlom písania zaujala a veľmi dobre som sa vďaka tomu vedela vcítiť do deja knihy.
Čo sa týka celkového deja, mne prišiel trochu predvídateľní a v niektorých miestach knihy príliš rýchli. Kniha vôbec nie je krátka, všetko tam má svoje miesto, ale vzťah Jakea a Evie sa strašne rýchlo vyvinul. V jeden deň Evie smútila za Leom, nemala vážni vzťah, ale na druhý deň sa bozkáva s nádherným prenasledovateľom- ešte k tomu človekom, ktorého poslal jej milovaný. Trochu to bolo pritiahnuté za vlasy.

Evie nebola síce ukážková hlavná postava, ale mala som ju rada. Síce som sa vyššie vyjadrila ku tomu vzťahu, do ktorého sa tak rýchlo hrnula, ale priala som jej šťastie.
Jakea som mala rada už od začiatku. Aj on mal síce svoje slabé chvíľky, ale pretrpela som to. Páčil sa mi Epilóg knihy, ktorý bol písaný z jeho pohľadu. Vedela som, že skrýva nejaké tajomstvo a tiež som to trochu predvídala, takže som nebola na konci knihy príliš prekvapená.

Ak mám knihu ohodnotiť, dávam jej zaslúžené 4 sovičky. Mia Sheridan, ktorú som doteraz nepoznala, sa u mňa zapísala k obľúbeným autorkám a určite si od nej prečítam aj Leovu šancu a Archerov hlas. Knihu vám určite odporúčam.

MOJE HODNOTENIE: 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!