11. apríla 2017

Ako to bude s blogom v najbližšej dobe?

Dnes na blog nepridávam žiadnu recenziu alebo článok, ktorý sa týka čítania alebo kníh. Možno sa niekomu článok bude zdať zbytoční, ale ja som ho chcela uverejniť.
Ako ste si mohli všimnúť, na blogu sa v poslednom čase veľa nedeje. Sem- tam sa tu objavia nejaké recenzie, mesačná chvastačka...a to je vlastne všetko. Žiadne zaujímavé články, príspevky do mojich rubrík alebo nejaký ten rozhovor. Sama si to uvedomujem. Chcela by som sa za to ospravedlniť a vysvetliť vám, prečo tom tak je.
Ako prvý dôvod sú moje zdravotné problémy. Ako viete nemám to ľahké, problémy sa stále objavujú. Skoro pred mesiacom som bola na ožarovaní nádorov na mozgu. Objavili sa nejaké tie komplikácie...a jedna taká, ktorá má dopad aj na blog. Bol to priamy zásah do mozgu a odvtedy mám problém spomenúť si na správne slová, vytvoriť nejakú zložitejšiu vetu alebo vyjadriť svoj názor. Práve toto je dôvod prečo sa na blogu skoro nič neobjavuje. Proste na to nemám. Neviem prísť na nejaký článok, ktorý vás zaujme, mám problém napísať recenziu a vyjadriť svoje názory. Vážne dúfam, že postupom času sa to vráti do normálu, pretože ma to každý deň obmedzuje.
Ako druhý dôvod je ČAS. Som maturantka a to znamená len jedno...MATURITA. Dokážete si predstaviť aké to je, keď sa máte naučiť 30 tém z gramatiky, 30 z literatúry, 25 z ekonomiky a 25 z angličtiny, keď si ani neviete zapamätať a povedať jednoduchú vetu?! V týchto dňoch som sa tomu začala intenzívne venovať a už teraz ma bolí každý večer hlava a krčná chrbtica. Ale k blogu...práve tento článok píšem o desiatej večer, pretože som celý deň nemala čas sadnúť si za internet. Celý deň som čumela do kníh a poznámok.
Týmto vám chcem povedať, že kým sa maturity neskončia (a ja tie témy buď nespálim alebo nehodím na povalu) netuším ako to bude s blogom. Určite sa tu objaví recenzia na nejakú knihu ale žiadne zaujímavé články tieto dva mesiace nečakajte. Vážne sa za to ospravedlňujem a tu na mieste SĽUBUJEM, že najneskôr 1.6. sa vrátim v plnej sile. :)

PS: Ste aj vy maturanti? Chcela by som vám dať jeden tip. Navštívte timkablog. Včera som tam strávila celý deň. Prečítala som si toľko skvelých tipov pre študentov. Urobila som si zoznam aké predmety sa budem každý deň učiť, robím si pexeso a záchod, kúpeľňu, notebook a nočnú lampu mám oblepenú slovíčkami z angličtiny.

1 komentár:

Za každý komentár zo srdca ďakujem!