19. marca 2017

Elle Kennedy- Skóre

Počet strán: 408 strán
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2017
Séria: Off- Campus #3

Anotácia:
Allie Hayesová má problém. Blíží se promoce a ona zatím pořád netuší, co bude dělat po škole. Navíc si po krachu dlouhodobého vztahu léčí zlomené srdce a o žádný nový vztah nemá nejmenší zájem. Sex rozhodně nic nevyřeší, jenže pohlednému hokejistovi Deanu DiLaurentisovi je nemožné odolat. Alespoň na jednu noc touží Allie zapomenout na nejistou budoucnost, v níž na ni určitě nečeká král rychlovek na jednu noc.
Dean vždycky dostane, co chce. Holky, dobré známky, holky, slávu… holky. Prostě si rád užívá a zatím nepotkal ženu, jež by byla vůči jeho kouzlu imunní. Dokud nepoznal Allie. Za jedinou noc mu divoká blondýnka obrátila život vzhůru nohama – a teď se chce jenom přátelit? Tak to ani náhodou.
Když ale jeho život nabere nečekaný směr, Dean začne uvažovat, jestli není načase přestat skórovat a místo toho dát šanci lásce.

Obálka knihy: Okey...som žena, takže k takej sexy obálke nemám čo povedať. Tejto sérii sa obálky skutočne podarili. Vďaka nim si viem hlavných hrdinov lepšie predstaviť...teda ich telá. :D Dávam jednoznačne 5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Sériu som si už dávno zamilovala. Obe predchádzajúce diely milujem a nevedela som sa dočkať nového dielu. Keďže u megakníh som si mohla zobrať nový recenzný výtlačok, neváhala som a vybrala som si Skóre.

Čo na knihu hovorím?: Ako som vyššie spomenula, na Skóre som sa neuveriteľne tešila. Elle sa kvôli tejto sérii stala jednou z mojich obľúbených autoriek. Ako viete milujem romantiku, takže táto séria je pre mňa ako ušitá. Štýl autorky mi už od začiatku sadol. Bola som znovu rada, že kniha je písaná z oboch ohľadov, pretože hlavne mužský hrdinovia majú v tejto sérii zaujímavejšie scény a život. Priznám sa, že väčšinu príbehu si s predchádzajúcich dielov nepamätám, takže som bola rada, že Elle do tejto knihy vrátila minulé postavy a v niektorých scénach priblížila ich príbeh.

Dej sa začína vo chvíli keď sa Allie rozíde so svojim dlhoročným priateľom. Zrazu ostáva sama, čo je však pre ňu neznáme, keďže vždy mala pevný vzťah. Zo svojim ex, ktorý ju bombarduje sms-kami a telefonátmi, ostáva na noc mimo svojho bytu, keďže sa necíti bezpečne. Ocitá sa tam na prahu bytu, v ktorom bývajú štyria hokejisti, ktorých sme spoznali v predchádzajúcich dieloch-Garret, Logan, Tucker a playboy Dean. Stačí jedna noc, aby sa život nádejnej herečky Allie obrátil o 180°.

Hlavnými postavami knihy sú Allie a Dean, ktorí boli podľa mňa perfektní! Allie mi bola už od začiatku sympatická. Milá a zaujímavá hrdinka, ktorej učaroval playboy Dean aj napriek varovaniam jej kamarátov. Páčilo sa mi, že Elle vytvorila postavu, ktorá sa venovala herectvu. Má to u mňa nejaké tie body naviac.
Dean bol...bol proste playboy. Už od prvej chvíle ako sa v knihe objavil bolo okolo neho kopa žien. Dean pridal do knihy kopu humorných scén, takže si ma hneď získal. Priznávam však, že nebol vždy perfektný. Hlavne ku koncu knihy mal viacero situácií, v ktorých som ho nechápala a krútila som nad jeho rozhodnutiami hlavou. Bol to ten typ postavy, ktorú budete milovať alebo si ku nej nenájdete cestu.

Samotnému deju knihy nemám čo vytknúť. Išiel plynule, nenašla som v knihe miesta, v ktorých by som sa nudila. Kniha v sebe skrýva kopu humorných, romantických, erotických ale aj smutných chvíľ. Koniec knihy bol trochu... ehm...no nečakala som ho. Zdal sa mi do tejto série trochu príliš, ale dokážem sa s ním zmieriť. Na poslednej strane autorka naznačí o čom bude ďalší diel a ja som teda prekvapená (hlavnú hrdinku ďalej knihy som totiž v tomto diely nemala vôbec rada).

Skóre bolo fantastické pokračovanie fantastickej série. Kniha je určená skôr romantických čitateľom (teda pre mňa je ako stvorená). Určite ju každému odporúčam. Myslím si, že nebude vadiť, ak si knihu prečítate skôr ako prechádzajúce diely, ale prídete o skvelé príbehy ostatných postáv. Tomuto dielu dávam 4,5 sovičky a neuveriteľne sa teším a som zvedavá na ďalší diel.

MOJE HODNOTENIE:

MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:

 Megamacko z megaknihy.sk má na svedomí čítanie tejto knihy.

Vy si knihu môžete pozrieť u Megamacka TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!