19. februára 2017

Alessandra R. Torre: Hriešny Hollywood

Počet strán: 408 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2017

Anotácia:
Cole Masten je hollywoodska hviezda a sexidol všetkých žien – okrem jeho vlastnej. Summer Jenkinsová je obyčajné dievča z malého mestečka Quincy, z ktorého by najradšej okamžite utiekla. Ich životy by sa azda nikdy neskrížili, keby si Cole náhodou neprečítal knihu o tomto mestečku a nedozvedel sa, že sa tu niekoľkým obyvateľom podarilo rozprávkovo zbohatnúť na Coca-Cole. Rozhodne sa o týchto ľuďoch nakrútiť film a o pár mesiacov už pristane aj s celým filmovým štábom na malom letisku. Pokojné vody konzervatívneho južanského mestečka rozvíri pravá atmosféra filmového Hollywoodu. Summer sa zrazu ocitne v správnej chvíli na správnom mieste. Prijme ponúknutú rolu a dúfa, že vďaka štedrému honoráru si splní svoj sen – opustí mestečko a skúsi šťastie niekde inde. Pri nakrúcaní sa často stretáva s Colom, ktorým zároveň opovrhuje a zároveň ju k nemu niečo neodolateľne priťahuje. Možno ani ona nie je Colovi celkom ľahostajná, lenže večne to medzi nimi iskrí, večne je medzi nimi napätie. Nuž, protiklady sa nemusia vždy priťahovať... Žeby naozaj?
Obálka knihy: Už od prvého momentu, ako som obálku videla som sa do nej zamilovala! Úplne vystihuje prostredie, v ktorom sa odohráva dej knihy. Pozadie obálky je nádherné, dievča krásne a celé to doplnil skvelý štýl písma. Nemôžem dať nič iné ako 5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Bože, ja tam milujem spoluprácu s BUXom! Kvôli nemu sa dostanem ku skvelým knihám, o ktorých do dovtedy ani nepočula. Toto je presne ten prípad.

Čo na knihu hovorím?: Autorku slovenský čitatelia určite poznajú. Vyšli jej u nás 2 (?) knihy, ktoré som...samozrejme nečítala, aj keď sa ku nim už dlhšie chcem dostať. Hriešny Hollywood ma hneď zaujal obálkou a anotáciou.

,,V Hollywood je manželstvo úspešné, ak trvá dlhšie, 
ako doba spotreby na kartóne mlieka."

Síce som nečítala iné knihy od autorky, ale štýl jej písania v tejto knihe ma ihneď zaujal a zapáčil sa mi. Ďalším veľkým plusom, ktorým si ma už od začiatku knihy získala boli vynikajúce opisy...či už prostredia alebo postáv. Pri každom opise som sa cítila, ako keby som sa ocitla v mestečku Quincy spolu s hlavnými postavami! Prológ knihy ma ihneď zaujal a 1. kapitola ma úplne pohltila. Mala presne ten efekt, ktorý by mala mať každá kniha- hneď vás zaujať a prinútiť, aby ste čítali stále ďalej. Ja som za jeden večer prečítala polovičku knihy.
Kniha má viac ako 100 kratších kapitol. Vyššie som spomínala, že ma kniha hneď zaujala, ale musím napísať, že prvých cca 15. kapitol (čo je asi tak 40 strán) ma miestami nudilo. Prvé kapitoly sa zameriavajú hlavne na osobný život hlavných hrdinov a ich minulosť. Bolo to zaujímavé čítať, ale čitateľ musel dlhšie čakať, kým sa hlavné postavy vôbec stretnú (čo mňa ako romantičku privádzalo do zúfalstva!). Keď sa konečne stretli, kniha sa hneď začala rozbiehať a ja som jej nemala čo vytknúť!

Hlavná hrdinka Summer Jenkinsovú som si ihneď zamilovala. Jedna z najlepších hrdiniek, s akými som sa v poslednej dobe stretla. Nemala príliš ľahký život a chápala som, prečo chce opustiť mestečko. Neuveriteľne silná hrdinka, ktorá si ma získala hlavne svojim správaním. Za to, čo spravila svojmu bývalému som jej tlieskala. Medzi ňou a Colom to neuveriteľne iskrilo a milovala som ich spoločné scény.
Cole bol proste perfektný. Zo začiatku som si na neho síce zvykala ťažšie, ale potom sa to rozbehlo a ja som sa do neho zamilovala. Skvelý romantický hrdina...proste mu nemám čo vytknúť. Bolo strašne zlaté (a smiešne), ako si obľúbil svojho "domáceho miláčika", ktorého mu darovala Summer. Autorka mala jedinečný nápad.

Hriešny Hollywood je skvelá romantická kniha, ktorá ma vážne prekvapila. Skvelý štýl, dej, postavy a humor. Určite ju odporúčam každému romantickému čitateľovi. Za seba knihe nemôžem dať nič iné ako 5 sovičiek.

MOJE HODNOTENIE:

MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!