29. júla 2016

Unboxing #18 | Keď sa tatko zmení na tieňolovca!

,,Koľko chceš peňazí? 30€ ti bude stačiť? Nechám ťa v kníhkupectve a ja zatiaľ pôjdem inde." 
Kto by nechcel počuť tieto krásne vety? Ja som dnes počula hneď všetky tri. Najskôr sa to začalo, že pôjdeme do malého kníhkupectva, kde ma tatko nechal s peniazmi, ktoré som mala všetky minúť len na knihy....


...Tak som ich minula! Hneď, ako som videla na regály 3. časť Nástrojov smrteľníkov- Mesto skla, musela som si ju zaobstarať. Bohužiaľ, nemali tam ostatné časti. Ako ďalšia do môjho košíka putovala kniha Neskrotená. Sériu Crossfire som už raz čítala na čítačke. Dostala som sa len ku tretej knihe. Po čase však vyšli nové a ja som sa rozhodla, že si celú kompletnú sériu kúpim domov. Kniha Nadovšetko stála len 3€, anotácia ma zaujala, takže som ju šupla do košíka. O autorke a ani knihe som ešte nepočula, takže som zvedavá, ako sa mi kniha bude páčiť.
,,A čo ostatné diely?...Nemali?...Poďme ešte do druhého kníhkupectva." Toto mi tatko zahlásil, keď na zadnej strane Mesta skla uvidel, že séria má ešte ďalšie knihy.


A takto som som si odniesla z kníhkupectva ostatné diely Nástrojov smrteľníkov. Bohužiaľ...Mesto stratených duší nemali, ale to mi vôbec nevadí. Okrem nej mám už celú sériu! Okey, Okey...knihu o Magnus-ovi a Kódex tieňolovcov ešte tiež nemám, ale aj na tie príde.

Z nových kníh som neskutočne šťastná!! :3 :)

2 komentáre:

  1. Ty máš akého skvelého tatka! :D Aj ja takého chcem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechceš :D Toto je za cca 4 roky čo čítam druhýkrát, čo mi kúpil knihy. Prvý krát mi na Vianoce kúpil knihu o Justinovi Bieberovi. :D :D Ešte šťastie, že tentokrát nechal vyberať mňa.:D

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!