17. novembra 2015

Blog oslavuje 1. narodeniny!!! + GIVEAWAY

Som tak neskutočne šťastná, že môžem písať článok z týmto nádherným názvom. Áno, je to tak. Môj blog je s vami už 1. rok. Ani som si neuvedomila, že čas tak rýchlo letí a keď som si blog založila,  tak som ani nedúfala, že dosiahnem toľko úspechov. Neľutujem, že som sa vopchala do blogerského sveta a ďakujem pár ľuďom, kvôli ktorým som si blog založila. Aby som povedala pravdu...sú 3 blogu, ktoré ma fascinovali a prinútili, aby som si aj ja založila vlastný blog. Dúfam, že blog dožije aj ďalších narodenín. :) A čo sa na blogu udialo tento rok?


  • Získala som skvelých 44 pravidelných čitateľov
  • Publikovala som 159 príspevkov 
  • Na blogu sa objavilo 286 komentárov ( O.o o tom som ani doteraz nevedela)
  • Napísala som presne 56 recenzií (viem, že niektoré boli zlé, ale bude sa snažiť zlepšiť )
  • Blog bol zobrazený viac ako 10700 krát 


Za niektoré tieto body vďačím hlavne vám! Bez vás by som to sem nedotiahla, preto sa chcem veľmi poďakovať a dúfam, že sa sem budete aj naďalej radi vracať. :)

Súťaž!

Čo by som to bola za človeka, keby som sa vám za vašu aktivitu nepoďakovala? :) Až do posledného momentu som rozmýšľala, aké knihy vám do súťaže ponúknem a koľko bude výhercov, ale nakoniec som sa rozhodla. Výhercovia budú traja a budú súťažiť o tri knihy. A aké sú pravidlá a ceny?

Pravidlá súťaže:
-Zúčastniť sa môžu len čitatelia so SR (vážne sa ospravedlňujem Čechom, ale idú sviatky a ja nemám peniaze. :/ Ak máte niekoho na slovensku, kľudne sa zapojte, ale napíšte mi to. :) )
- Zúčastniť sa môžete len raz!
- Výhercov bude losovať moja mamka, aby to bolo spravodlivé. :)
-Zapojiť sa budete môcť do 17. decembra, takže knihu výhercom darujem pod stromček :*

Čo treba spraviť?
Stačí vyplniť formulár nižšie a tam sa dozviete viac. ;)


 Ceny:
Prvú cenu venuje do súťaže jedna skvelá slovenská spisovateľka! Miroslava Varáčková sa považuje za jednu z najlepších slovenských spisovateliek a o jej najnovšiu knihu Len to nikomu nepovedz si teraz môžete zasúťažiť. :)

Ostatné dve ceny venuje do súťaže z mojej knihovničky. Druhá cena v súťaži je kniha Girl Online- Láska blogerská, o ktorej počul aj každý knižný bloger. A čo posledná cena? Tu som rozmýšľala vážne dlho, ale nakoniec som vybrala knihu Nie som taká.


Pri každej knihe vás čaká aj malé prekvapenie, ktoré som pre vás spravila. :) Dúfam, že sa ceny páčia zapojí sa vás čo najviac. :)

3 komentáre:

  1. Jéééj už je to rok? Páni ako rýchlo to ide! Všetko najlepšie! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj, veľká GRATLÁCIA!!! :D Blahoželám, to je úžasné...Prajem ti ešte dlho rokov v blogovaní, skvelých čitateľov a veľa, veľa, veeeeľa úspechov :))))) Držím palce, len tak ďalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!